Clash Of Clans iOS'da ki köyü Android cihaza aktarma

Etiketler: , , , , , , , , , , ,

Merhaba bu şimdi uzun zamandır Android kullanıcılarının beklediği Clash of Clans'ın Android'e bağlandığını görüyoruz.

Şimdi siz bir iPad kullanıcısı olun ve Android cep telefonunuz var. Telefonunuza iPad'de ki Clash of Clans köyünüzü aktarmayı göstereceğim.

Adım 1.

iPad'den ya da köyünüz hangi iOS cihazındaysa açın.


Adım 2.

iOS cihazınızdan Ayarlar bölümüne girin karşınıza aşağıdaki görüntü çıkacaktır.

Adım 3.

Cihazlara giriyoruz ve "Bu Eski Cihaz" olarak seçiyoruz (Unutmayın iOS'da ki cihazınızdasınız.)

Adım 4.

Şimdi Eski Cihaz dediğimiz zaman karşımıza ne tür bir cihaza aktaracağımızı soruyor. Başka bir Apple ürünü mü ? yoksa Android mi ? Android ile bağlanmak için "Bir başka cihaza bağlanmak istiyorum" diyebilirsiniz.

Adım 5.

Cihazımız bize bir kod verecek bu kodu cihazı kapatmadan Android cihazımıza yazmalıyız.

Adım 6.

Android'den oyunumuzu açıyoruz hemen ayarlar bölümüne giriyoruz

Adım 7.

Android cihazımızdan "Bu Yeni Cihaz" olarak seçiyoruz.

Adım 8.

Aktaracağımız köyün aldığımız kodunu, verilen kod yazma boşluğuna yazıyoruz.

Adım 9.

Oyun açılıp hesaba bağlandığı zaman 2 cihazda aynı oturum açık olduğundan biri hata verecektir. Aktarım işleminden sonra cihazlardan birini kapatın.

NOT: Android'den iOS'a da aktarım olur hiç fark etmez.

Yorum Yapmadan Gecmezsiniz Herhalde..) Anliyana..Bol Ganimetli Gunler Canlar..

1 yorum :

  1. Adsız dedi ki... :

    su anda androıdtekını sılmek zorunda kaldım tel garantısı ıcın ve ıphone da ıkı cıhazda da varmış gıbı gorunuyor. tekrar androıde almak ıstıyorum ı phone dan nasıl yapabılırım dırek bu eskı cıhaz yontemıyle alınmıyor

Yorum Gönder